روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......
روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......

رمز پست قبل هفت تا هفته!!!
نظرات 6 + ارسال نظر
دفتر خاطرات من 24 - شهریور‌ماه - 1394 ساعت 09:13 ق.ظ http://roozhayman.blogsky.com

دلم کیک خواااااااااست
تولد کی بوده؟
تولدش مبارک

آخیییییییی
تولد همسرم بوده!
مرسی عزیزم

دلارام 23 - شهریور‌ماه - 1394 ساعت 03:51 ب.ظ

طراحی ها خیلی جالبه من عاشق نقاشی ام ولی دنبالش نرفتمالان هم پیر شدم دیگه خواهر

مررررسی عزیزم
پیر شدی؟!!این حرفو نزن خانمی...اون فندق داره به امید دیدن مامان جوون و خوشگلش میاد به این دنیا!!

الهام ک 23 - شهریور‌ماه - 1394 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام
من خواننده جدیدتون هستم
از قلمتون خوشم اومد، انقد که دیروز همه پست هاتون رو خوندم.
موفق باشید

سلام عزیزم.خوش اومدی
مررررسی ,همچنین شما

دلارام 23 - شهریور‌ماه - 1394 ساعت 11:40 ق.ظ

گرفتم 7تا 7اینا خیلی جالبن

کدومشون؟طراحیها؟

دلارام 23 - شهریور‌ماه - 1394 ساعت 11:28 ق.ظ

باز نمیشه

چرا؟؟؟؟
رمزش اینه 7777777

مهدیا 23 - شهریور‌ماه - 1394 ساعت 10:56 ق.ظ http://mahdia.blogsky.com

مهناز رمز لطفا.قبل هفت تا هفته رو زدم نشد.بفرستید .لطفا .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.