روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......
روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......

سیزده بدر مبارک

سلام خوبید؟

ببخشید که خیلی وقته نیومدم.الانم وقت ندارم بنویسم و فقط اومدم اعلام حضور کنم و بگم که خیالتون راحت،زنده ام!!!کلی تعریف کردنی دارم که دو سه روز دیگه میام و مفصل براتون مینویسم.تمام کامنتهاتون رو هم خوندم و ممنونم به خاطر اینهمه محبت و مهربونیتون.حتما تو اولین فرصت تٱییدشون میکنم.

تو این مدت وقت نکردم وباتونو بخونم.امیدوارم حال همه تون خوب باشه و عید خوبی رو سپری کرده باشید.

راستی،سیزده بدرتون مبارک.نمیدونم تو شهرای شما هوا چطوره،ولی شمال که بارونیه و نمیشه بیرون رفت.حالا هرجا که هستید و هر برنامه ای واسه امروز دارید،امیدوارم بهتون خوش بگذره.چه تو خونه هستید،چه میرید تو طبیعت،سعی کنید کنار عزیزاتون باشید و ساعات خوبی رو داشته؛باشید.

خیلی دلم برای اینجا و نوشتنش تنگ شده بود.به زودی میام و یه دل سیر مینویسم.

دوستتون دارم و بهترینها رو براتون از خدا میخوام.امیدوارم این سیزده روز سال براتون به خوبی گذشته باشه و بقیه روزهاشم خوبتر و عالی تر سپری بشه.

خدایا لطفا تو این سال جدید یه نظر ویژه به همه مون بنداز.آمین....

مواظب خودتون باشید و تا میتونید به همدیگه عشق بورزید و علاقه تونو ابراز کنید.

بووووووووس....بای

نظرات 6 + ارسال نظر
بهاره 16 - فروردین‌ماه - 1395 ساعت 02:09 ب.ظ http://yaddashterozaneman.mihanblog.com

سلام عزیزم خوبی سال نوت مبارک ...
بیا بنویس دلمون تنگه

Amitis 15 - فروردین‌ماه - 1395 ساعت 05:39 ب.ظ

کجایییی؟! برنگشتی هنوز؟ شمال حسابی خوش می گذره ها :)

samira 14 - فروردین‌ماه - 1395 ساعت 11:18 ق.ظ http://tehran65.blogfa.com

آخ جون قراره بیاد مفصل تعریف کنه برامون

.....
پاشوزود بیا بینیم

دلارام 13 - فروردین‌ماه - 1395 ساعت 06:51 ب.ظ

بابا دیگه بسه برگرد خونه
من چقدر بیام در بزنم

سیما 13 - فروردین‌ماه - 1395 ساعت 03:45 ب.ظ http://gholak-banoo.persianblog.ir

منتظر هستم که بیای و بنویسی.
و هر جا هستی سایه خدا و عشق و شادی همراهت خانومی.

شهره مامان حسینم 13 - فروردین‌ماه - 1395 ساعت 01:08 ب.ظ

سال نو ،روز زن ،و سیزده بدرت مبارک مهناز جون .از اول عید رفتی شمال کدوم سمت؟ هوا از سوم تا ششم خوب بود ما اون سه روزو ساری بودیم ولی شنیدم قبل و بعدش بارونی بوده. هر جا باشی خوش باشی.بوووس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.