روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......
روزگار زندگی یک بانو

روزگار زندگی یک بانو

فراز و نشیب ها و روزمرگیهای یک زن,یک مادر,یک همسر ‌‌‌......

موقت

سلام

خوبید؟

میخواستم امروز بنویسم،ولی فرصت نشد!سعی میکنم فردا بنویسم!

مرسی از حضورتون

خداروشکر هوا انگار یه کمی گرم شده،داشتیم یخ میزدیم این چند روز!

اتفاقات زیادی تو این دو سه روز افتاده که تو پست بعدی براتون مینویسم!

پوزش بابت تاخیر

پ . ن ؛از رمز دادن به یه عده زیادی پشیمونم!علتشم نپرسید.اگه فرصتشو به دست بیارم،رمزو عوض میکنم و فقط به اونایی به مدنظرم هستن میدم.دیگه هم تو رودربایسی و درخواست کسی قرار نمیگیرم!

لطفا نیاید کامنت بذارید و بگید به منم رمز بدید.اول اینکه هنوز رمزو عوض نکردم،بعدم اینکه خودم کاملا میدونم باید به چه کسایی رمز یدم و نیاز به یادآوری نیست.لطفا هیچ کامنتی در این مورد نه تو این پست نه جای دیگه،ندید،چون با عرض شرمندگی تایید نمیکنم.

بازم مطمئن نیستم،شاید کلا ببندمش و فقط اینستا باشم.تا ببینیم چی میشه!

به قول ارسطوی پایتخت؛ما همچنان دوستتون داریما....

مواظب خودتون باشید

ایشالله فردا اگه شد مفصل مینویسم

شب بخیر

بای

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرنوش 3 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 03:41 ب.ظ

من از تایسیزم، خواستم بگم حتماً تصمیمت بر اساس یک سری اتفاقات گرفته شده هر چی که هست باید برای خودت خیر باشه و من برات دعای خیر میکنم...
به هر حال همیشه همه نظرشون همنظر با خود آدم نیست...
مراقب خودت و ساشا باش، پست بعدی رو خوندم من سکته کردم چه برسه به تو، حالتو کاملاً درک میکردم، خدارو شکر که همه چیز عالیه

قربونت برم.فعلا اوضاع همینجوری می مونه و تغییری نمیدم.
ممنونم.خداروشکر....

Sara 2 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 11:53 ق.ظ

چی شدی مهناز جونم
کی دوباره اذیتت کرده بخدا چقدر روانین
مهناز گوش نده کم خودتم اذیت کن بخدا بعضیا عقل ندارن امیدوارم حال دلت خوب باشه نگرانت شدم گلم مواظب خودت باش

چیزی نشده عزیزم نگران نباش
توام مواظب خودت باش مهربون

نسیم 2 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 11:06 ق.ظ http://nasimmaman

شهره 2 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 12:57 ق.ظ

چی شده باز عشق من. بخدا تو ننویسی من یکی افسرده میشم. تازه همش افسوس میخورم چرا یه محل نیستم باهات وگرنه حتما میومدم پیشت و باهم میرفتیم باشگاهو خرید و ... .باورت نمیشه خیلییی دوستت دارم. ناراحت نباش. چقدر بگم قوی باش باز حرف یکی بهمت ریخته حتما. بیخیال باش یکم.

چیزی نیس عزیزم
قربونت

مارال 2 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 12:04 ق.ظ http://maralvazendegi.blogfa.com

قالب جدید مبارک

قربونت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.